Już po raz szósty Cukier Królewski zwyciężył w prestiżowym programie Laur Konsumenta. Zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii, co oznacza, że konsumenci uznali go za najpopularniejszą markę cukru w Polsce.
Złoty Laur Konsumenta to jeden z największych ogólnopolskich projektów, dzięki któremu możemy dowiedzieć się, które produkty czy usługi są obecnie najbardziej popularne wśród kupujących. Od roku 2010, już po raz szósty konsumenci wskazali właśnie markę Cukier Królewski. Wyróżniając ją na tle konkurencji, dali równocześnie sygnał, że doceniają też jakość i bogaty asortyment, który proponuje producent – Südzucker Polska.
Laur Konsumenta jest szczególną nagrodą, ponieważ odzwierciedla nie tylko poziom popularności marki, ale i zaufania do niej. Opinia konsumentów jest dla nas niezwykle cenna. Możemy zapewnić, że nie spoczniemy na laurach i nadal z wielką radością, ale i satysfakcją, będziemy dostarczać produkty najwyższej jakości. – komentuje Beatrycze Grela – Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A.
W przeciągu ostatnich lat Cukier Królewski otrzymał szereg nagród odzwierciedlających jego wysoką pozycję na polskim rynku spożywczym. Jeśli chodzi o godło Złoty Laur Konsumenta, to został nim wcześniej wyróżniony w: 2010, 2012, 2013, 2015 i 2016. Dodatkowo, uzyskał tytuł - Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014) - nagrodę specjalną, będącą wyróżnieniem dla marek, które w przeciągu ostatnich dziesięciu lat cieszyły się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/cukier-krolewski-na-szostke